vineri, iulie 17, 2009

Sambure de scandal

Fiiiix azi! Cand mureaaam de leneee, sa ma jupooooaie de invelitoarea de amorteală, sa ma despice petală cu petală din leneala de aur (din ştiuletele lenelii de aur), din gogoasa inactivitatii de matase, o picatură de roșie, un sambure de perenă! Stralucea la soare pe parchetul gospodariei mele, fara oprelisti. E-n plus in peisaj, firesc am hotarat, trebuie sa dispara. Obisnuita sa ridic firimiturile cu varful buricelor lăncilor inmuiate in jeturi subtiri si argintii de apa cristalina (potabila), punand la cale astfel un mecanism degetar de aspirare si lipire (rapida si eficienta), ei bine, obisnuita cum eram nu mi-a mers cu samburele de rosie, dezamagire ce-a inasprit confruntarea. Pai nu se muleaza! Sferic, dens, carnos, pe-o parte, io, sferica, densa, carnoasa, pe cealalalta parte, rezultă Pace bună! Imi Fuge, deci sa ma apleeec, cu greutateaaa mea de broasca testoasa dupa-un purice, cu carapacea si plastronul adaptate la viata pasnica, sa-mi pun sperantele in dimensiunile reduse (pişpirice) ale restului de planta...

Niciun comentariu: