vineri, iunie 13, 2008

Secrete triste


Daca cineva te ia pe nepregatite si spune -zi-mi un secret atunci tu spui-asa, pe nepregatite? cine te intreaba o sa confirme- da, si atunci tu, fara sa iti dai seama, spui-un secret vesel sau un secret trist?

Un secret vesel poate sa fie o declaratie, o stare de fapt favorabila, oricum, ceva evident si lung de cateva randuri. Se incepe cu secretul vesel chiar daca cine te-a luat pe nepregatite vrea altceva. Si cum iti storci creierii pentru un secret luminos iti dai seama ca esti plina de secrete triste. S-ar putea sa pice messul si sa te sperii ca nu exista reactii la secretul trist, asa ca intrebi
-nu primesti s. meu trist? o sa primesti cu copy paste ca

exemplu:
-si acuma un secret triiiiist
(cu multe vocale, da, sa sugereze voiosia, trilulileala, ia, vezi, veeezi)
-nu prea mai am bani pentru ca i-am cheltuit pe rochii move si bluze liza minelli (?)
(si gata. de aici discutia merge de la sine si de la liza minelli, nu mai trebuie sa faci nimic, doar sa pui o poza cum am pus eu la inceputul insemnarii)

Nu, pe bune acuma. Eu nu prea mai am secrete si lucrul asta ma sperie. Fetele sunt facute sa aiba secrete, credeti-ma

Niciun comentariu: