duminică, octombrie 03, 2010

Punga

Am păstrat (cu străşnicie!) 2 ani o pungă roz într-o vitrină din baie, şi azi, ce să vezi, mi-a venit ideea s-o arunc! Şi, semnînd cu numele meu mic- Cutezanţă!- am aruncat-o! Staţi, staţi, că de-abia acu vine şi adevărul adeverii. O regret pe viscoză! Hă, hă, hă. Ce m-o fi apucat?! Astea-s idei? Am investit doi ani în Nemişcarea şi Împăturirea ei de pe poliţă. Îi făcusem cumva io, crocolili, ei un favor? Nu, ea mie! Foiţa roz subţire, transparentă şi impermeabilă, împachetată în patru era o prezenţă fermă.

5 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

Anonim spunea...

daa, mie mi-ar trebui o punguţă cu zeci de cutezanţe de-astea. aş începe cu o cutie destul de roz, chiar că, (imprimată cu trandafiri) în care au fost cândva săpunuri iar acum conţine aruncături.

Lanternativa spunea...

S-ar putea ca Flavio asta sa vinda pungi roz, personalizate, nemiscate si de-a gata impaturite si asa.

crocolili spunea...

nu stiu de ce ii zicem (me too) flavio ca de fapt propunerea comerciala e de la falvo

Lanternativa spunea...

Aiiii. Asa-i. Nici eu nu stiu. Ceva nu-i cum trebe cu Falvo il calvo astam :|