vineri, aprilie 20, 2007

Gem de atz, iam!

Desculta, pasesc pe ghemul de ata. Prima ata ma doare mai tare, incet incepe sa-mi deapane santurile, liniile, fisurile, pieile, ghemul de ata imi ghemuieste ridurile, dungile, globurile oculare. In jurul oaselor cubice, imi infasoara calcaiul de podul exterior al piciorului, buricele degetelor de coate, ilionul si ischionul de coaste si umeri. Bustul meu e sferic, picioarele mele sunt sferice, mainile mele sunt sferice, durigata ma balansez inspre pamant, inspre cer, cutreier globul meu trupesc in miscari circulare. Imi provoc entorse, cocoase ca sa ma tin unita, legata, armonica.
Ajunsa in inima ghemului de ata, sunt o sfera, un aproape ochi de ac de gamalie, sunt o insirata in inima ghemului de ata.
Sunt o insirata in inima ghemului de ata, sunt tinuta unita, legata. Inspre cer, inspre pamant, cutreierata in miscari circulare. Din picioare sferice, din maini sferice se desfasoara oase, dungi si coate. Din calcaie, cu burice ma desfasor, ma dezghemuiesc, ma dezlipesc de fire de ate, sa ma ridic. Sa ma joc cu un ghem de ata, cu palmele sa ma joc cu un ghem de ata. Palma mea e un ghem de linii, de fisuri, de piele. Here we ghem again

Niciun comentariu: