duminică, noiembrie 01, 2009

Urcă-ţi şi pune-ţi pofta-n cuib

Pentru mine, crocolili, acest mănunchi de ţigăruşele, culese cu drag de prin cîmpişele şi clipi şî pipe frumoasi petrecute împreună. Cîndva, la paştilele kailelor care vor prinde iar Putere, vom dansa iarăşi împreunălele, mînănmînă rîndunele tra la la. Şi-am înkalecat pe-un kal putere şi-am zburat mai sus de rîndunele, ofum ofum.







Şincai ceva, pofta nu are ce căuta sus în cuib că ia foc şi după aia cum mai aduce lapte-n ţîţă drop de sare la păsărele-n rîndurele cioc şi spinare

14 comentarii:

Ira-Pira spunea...

Mai Croco, tu nu stii, cat de sanatoasa incepi sa fii :D

crocolili spunea...

iacătă-mă-s, sănătoasă-s, colo sus, după imaş

Ira-Pira spunea...

Sus in deal e o casa, nu o Croco...

crocolili spunea...

tinără frrrumoasî

crocolili spunea...

cînd o vezi n-o poţi fuma

Ira-Pira spunea...

Rujata, pupata de un baiat de ciocolatîîî

crocolili spunea...

ciocolatî di casî

Rigel spunea...

Fumatorii vor fi intotdeauna mai interesanti. Intr'un fel ma bucur ca faci parte din tagma. Desi.
Tot ce'as mai putea spune a fost deja spus.

crocolili spunea...

pentru o vreme nu fac parte, daaa si cand ma intorc in ea, o iau de-o aripa, de-o fustică si dai la ameţeală pe ringul de dans

crocolili spunea...

tu esti frumator/frumatoare?

Anonim spunea...

hiiii, crocolil nefumător greu iestem, mânaţi cu ceai, cât mai mult ceai, eu şi-acum mai oftes dar motan demonstrează un tors tot mai limpede, cristalin, fără bruiaj.

crocolili spunea...

umplu cu ceai, da, să se inunde Locu (?), să se mureze din cap pînă-n picioare ispitele

motanici cu plămînii brici

Anonim spunea...

mi-am amintiiiit. mi-am amintiiit de o pasăre nebună care-şi arunca puii din cuib. îi lua şi trosc, cu ei de pământ. şi au dus-o la psihiatru şi nimic, părea sănătoasă. şi apoi au constatat că fusese o evacuare de urgenţă, căci cuibul era foarte foarte inundat. şi puii erau doar salvaţi de la înec şi pneumonie.
deci nu, nu inundaţi chiar tot Locu. lăsaţi-i puţin loc să respire.

crocolili spunea...

ţi-ai amintit in calitatea ta de pasăre, la rîndu tau, care o ştia prea bine pe pasărea de mai sus, la rîndu ei? :)