marți, septembrie 21, 2010

Ce dezordine!

Aşa ce mă distrează cînd mă gîndesc că am un hîrleţ şi un măturoi în burtă. Asta din cauză că tot azi am cumpărat si două indiene. Stai că n-o să se! Vreau să zic că s-a ajuns la Ordinea asta hăndălită din cauză că imediat ce am cumpărat un hîrleţ si un măturoi m-am dus la cofetărie şi am halit două indiene (marcă de prăjitură). Si numai ce m-am trezit pe nesimţite cu cele 4 creaturi lipite si unite pe tot restul zilei, formînd un Tuot, remorcat după mine! Ba mi se servea o indiană pe hîrleţ la fierarie, ba ceream o indiană cu coada puternică, ba cele două măturoaie învelite lăsau urme de ciocolată pe hîrtia albă din farfurie. Doamne fereşte-mă ce mă distrează!

2 comentarii:

Anonim spunea...

duamne ce de-a triburi ai mâncat, poate că acolo era şi ... da chiar aşam, erau amerindiene din familia lui Picior de Pasăre care Dansează în Mâini? sau erau indiene majtahale cu bulină între ochi? (ca să tragi la ţintă, se ştie).

crocolili spunea...

chiarca, de ce le-o fi zicand indiene nu stiu, ca nu seamana, nu au par lung, nici pene doamne feri in frisca, mai degraba is ca niste ciuperci grasane foarte bune