sâmbătă, mai 07, 2011

Servicii

12 comentarii:

Anonim spunea...

ai fost după scoici,croco?ce multe ai mîncat,ia uite ce de carcase acolo!nu te-a durut burtica?:)

crocolili spunea...

nu, nici vorbă, prefer coji de nucă la o adică, corpului moale de moluscă. pentru mine a mînca scoici e totuna cu a mînca sconcși. :D

cele de sus sunt calcar pur 24 K, fără firișor de carne, bine lustruite de vînt

Blogoszka spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
crocolili spunea...

@comentatiu sters: cineva a semnat cu alt cont din greșeală? :))

rux ces spunea...

ai si de la mine de colectat cateva...

crocolili spunea...

și eu îți luasem unele, de ciocolată, cînd trebuia să vin la tîrg. dar cum mi-am scrîntit mîna și n-am mai venit, le-am mîncat de tristețe, sic! de-abia aștept să îți iau unele noi :)

Anonim spunea...

:) oare melcii când stau la masă mănâncă din aşa ceva? şi să-şi facă dintr-un corn furculă şi din altul cuţit.

crocolili spunea...

poate, cînd țin post, și mănîncă de dulce :)
oricum, furculă mi-a readus în cap cuvîntul țircúlă, nu m-am mai gîndit de mult la el

rux ces spunea...

mancatul ciocolatei de tristete e tot un soi de voiosie :) de imprumut

crocolili spunea...

păi e distractiv, fiindcă e cadou. ciocolată-ciocolată mănînc zi de zi, nu e deloc distractiv, e a doua naturăăă :(((

Greiere spunea...

am adunat scoicile de pe fundul marii, le-am curatat frumusel in apa de mare, le-am prajit la ceaun si le-am halit cu usturoi, patrunjel, lamaie si mamaliga. si am facut cochiliile-castronase, colier. sint oare o bandita? :(( ce mai lipseste oare, sa-mi fac cercei din schelete de peste? :(

crocolili spunea...

"ce bandită eeeești!"
mi-a făcut plăcere să îți zic așa, îmi sună foarte plăcut și mi-aduce aminte de tot felul
sau mai lipsește să te lungești pe-un schelet de pește, am auzit că îndreaptă bine șira spinării