vineri, iulie 18, 2008

Discursurile lor

J. Cortazar: Eu sunt ursul din tevile casei, urc pe conducte in ceasurile de tacere, prin tevile de apa calda, de la calorifere, de la aerul conditionat, alunec prin conducte de la un apartament la altul, caci sunt ursul care merge prin tevi. Eu caut robinetul care vesnic ramane deschis in vreun apartament; imi scot nasul pe acolo si privesc intunericul din camerele unde vietuiesc fapturile acelea care nu se pot strecura prin tevi, si mi-e putin mila de ele cand le vad atat de mari si de greoaie, cand le aud cum sforaie si vorbesc in somn, si sunt atat de singure. Dimineata, cand se spala pe fatza, le mangai obrajii, le ling pe nas si ma fac nevazut, sigur, pe undeva, ca am facut o fapta buna.

Noi: suntem pic cu poc si poti sa ne lasi putin singuri?

Niciun comentariu: