luni, iulie 21, 2008

The nose job


mai am de operat Trei nasuri. un, doi , trei

e o operatie de inveselire. nu doare, dureaza putin, lucrez cu mainile goale. doar ca e permanenta. odata ce ai acceptat sa fii inveselit, nu mai exista cale de intoarcere, ciclotimicule. culoarea se lipeste de tine ca un abtibild.
in ceea ce priveste contactele sociale. la inceput, oamenii vor fi nedumeriti, sceptici, unii chiar nervosi! dar destui vor rade. curios, cu nasul operat o sa vezi. lucrurile altfel. complicii-in-stare vor ranji cu tine, si atunci sa vezi bunadispozitie pe pielea ta. in general, te vor accepta asa cum esti. un om caraghios si vesel

stiu cum e, am nasul verde deja de 1 an. si viata mea, ei bine, n-a mai strambat la fel de tare. zi tu, viata, daca eu mintesc! give me a ţ. daca eu minţesc!

Niciun comentariu: