joi, iulie 17, 2008

Scrisoare de pe front ce am primit

Aproape intuneric, camera e fixata pe o pereche de pantofi alea-s sandaleeee in hol

Linistea se preschimba intr-o piesa dintr-un film de Hitchcock (cea din genericul lui Psycho, sa zicem).
Casa incepe sa prinda viata.

Hai sa vedem cum ne sta cu pantofi sandaleee si haine, ai de capu meu, ce firimituri, saraca casa cu tine acasaa, 4 (paa-tru!):

vechiturile astea unde le-ai gasit sa le pozezi?

Ariciul Rupert a reusit sa deschida televizorul. Lumina e asa de puternica

Toti se reped acolo. Cand te intorci acasa gasesti o debandadaaaa

2 comentarii:

Mihaela Abagiu spunea...

frontul dintre vis si realitate?
ce frumos le amesteci !

Anonim spunea...

din nefericire, ideea ta e mai muult mai desteapta si subtila decat a mea! eu ma gandeam la front pentru ca ma gandeam la baiat pentru ca baietii fac armata de unde trimit scrisori, unde e greu

ce idee, mi! :D