joi, martie 19, 2009

Capsuna de pe scaun



8 comentarii:

luiza spunea...

crocolili, desenează-mi şi mie un elefant!

crocolili spunea...

of, micule print! dar e desenat deja, in capsuna

luiza spunea...

i see, elefantul a fost mâncat de căpşună..

Mihaela Abagiu spunea...

si acum art painting-ul, incluzand capsuna, sigur :)

crocolili spunea...

si probabil c-a mancat si leapsa mea cu mirosul fericirii. de-asta nu raspunde luiza la ea. n-o aude din burta capsunii :D

m-am gandit sa adun toate culorile foarte puternice din casuta mea la un loc. si sa ma uit la ele, mult si bine. dar dupa aia mi-a sarit in ochi capsuna :)

luiza spunea...

leapşă? eu nu prea sunt pe recepţie când trebuie:D unde s-o caut, că-ţi răspund cu maaare plăcere :)

luiza spunea...

ah, gata, am găsit şi singură. răspund zilele astea :)

crocolili spunea...

sa vezi ce-o sa ti se umfle narisoarele, o sa plutesti deasupra blogului