miercuri, mai 20, 2009

Caravana cu mici boli imaginare


Prima, in roz sunt eu, crocolili. Imediat dupa mine, o bronsita veche de sute de ani, care se tine fest de bicicleta mea, cateodata o apuca la carapace si ii place sa ma doboare (am invatat cu mari eforturi sa ma dau pe bicicleta!). La inceputurile caravenei nici macar nu eram prima! Imediat dupa ea, mici, dulci si de scurta durata, racelile jeleu. Racelile care dureaza de azi pe maine (gume topitoare ţigari), care se revarsa identice, se inghit usor, lasa in urma servetele, ceaiuri si multi muci. Apoi nasul. Ciudata chestie, din cauza numeroaselor raceli, n-a mai ramas decat elefantul specific nasului, caci cel din urma s-a spart, a cazut, n-a fost nimeni pe faza, noi ne-am indepartat, era cald, etc. Ei, si alte numeroase mici animalutze, prietenoase si colorate ziua, noaptea gorgone si harpii, brrr.
Sus de tot, ingerul meu pazitor

6 comentarii:

Alexandru spunea...

Grele inceputuri a cunoscut caravana! :)

E cel mai fermecator tratat de medicina pe care l-am citit vreodata. Cred ca bolilor li s-a facut rusine si au ramas la coada de tot, apoi tot mai in urma, uite ca nici nu se mai vad.

Eu o sa scriu un articol despre Crocolili in "Istoria critica a blogosferei literare - editie complecta, revazuta, adaugita si diminuata". Am nevoie de un titlu pentru articol - trebuie sa fie lucios si tare ca o elitra de carabus. :)

Cum ti se pare "Crocolili - Explorari versicolore in infinitul mic si foarte mic" ? :)

crocolili spunea...

oo, dar mi se pare de-o adevarata anvergura, Alexandru! io, crocolili, intr-o istorie complecta! si consider ca mi se potriveste, unu, ca luceste, si doi, ca-i mic si foarte mic.
io, crocolili indragesc foarte mult lucruşoarele in miniatura, ma inveselesc si imi inspira multe sentimente si sperante lente

"explorari versicolore pe bicicleta in infinitul mic si foarte mic"

Alexandru spunea...

Unde e insemnarea aia in care spuneai ca-ti place sa stai imbracata numai cu hainele de sus? De ce ai furat-o? :)

Alexandru spunea...

Hainele 'de sus' = haine frumoase, de afara, de duminica, in dialectul mamaiei mele. Tin sa adaug precizarea asta fiindca nu sint sigur ca expresia exista si in alte dialecte :)

Alexandru spunea...

În semn de mulţumire pentru Caravană, ţi-am dedicat un poem-de-sîmbătă pe blogul meu :)

Am scris şi fragmentul din Istorie :)

crocolili spunea...

ce surprizaaaa