joi, mai 07, 2009

Haină de mâini

Din greseala a pus tropman mâna pe mine. Nu mi-am dat seama imediat, dar pe neasteptate, o particula de la periferia Galaxiei in spirala (corpuşorul meu) s-a facut de catifea, pe alocuri tesatura cu pete de materie intunecata, materie ce-n inconstienta ei galactica a urlat: n-o dezlipi! M-am uitat cu ochii mei mari la tropman: n-auzise nimic. Har Domnului, dar orisicum: ce mai neutrin de om. Treci prin el cu o rata de miliarde de particule toropite pe secunda, si niciun efect. Am baut mai departe cu coada ochiului gura rece de Coca Cola si in final am lasat-o balta. Incredibil, tropman asta! ma gandeam io cat dadeam pe gatlej licoarea fina de chimicale.
Am lasat mainile calde ale lui tropman intr-o balta imaginara si m-am apucat de conjugat in gand sich wünschen si brechen, apoi, fara sa ma mai gandesc, am sarit direct la pronumele posesiv persoana a 2 a, plural, masculin, toate cazurile, eur, eures, eurem, euren. Sie wünschen sich, dar mai ales: ce caldura blanda si catifelata poate sa emane baiatul acesta; de unde capeti mâini de soiul acesta?! Si doar il cunosc de-o vreme indelungata. Tropman, prietenul meu cel bun, te felicit! Viitoarea ta o sa fie fericita si imblanzita. N-am mai putut, le-am ridicat din balta si, de sus pana jos m-am acoperit cu zeci de astfel de perechi calde. Tropman turuia in continuare despre conservarea monumentelor istorice, iar eu ma indepartasem substantial, urechile imi erau infundate si eram deja ametita. Dar era o placere, sa ma infasor on and on and on intr-o haina luxoasa de maini calde. Baietii astia n-au habar de nimic...

2 comentarii:

Alexandru spunea...

C'est de la haute couture :)

crocolili spunea...

croitoreasa crocolili :D