luni, iulie 20, 2009

Picioare cu inimioare

Carevasazică v-am prins cu mâța in sac! Cu degetele in sac! Cu pseudopodele in sac! Cu cilii, cu flagelii in sac! Hai gata! Ce sa mai, asa cum mi-am dovedit odata, de față cu Tropman, am deficiențe, niste aminoacizi nu se transfera, niste tuburi si cisterne, imi lipsesc dintr-o parte niste organite, niste uzine energetice, vai, dar nu si niste călcâie! Până la urmă participatiile, cele două, stangă si dreaptă, la unitatea frumosului corp astral si apoi spiritual (crocolili syzygy) nu rezulta (nu dau) intr-o armonioasă incălecare gnostică, intr-o Poarta zimțată, imbinată creastă in creastă. Vom recurge la retorte, la Mercur si Sulf, n-avem ce face...patruzeci de sâptâmâni, la caldură neincetată si egală data de venter equinus, niste var, funingină, cenusă, chiar si rugină, negreala, roseața, albeața, in final o livră de corp reinoit.
Transcris, pe scurt: sub pat, in timp ce notez aceasta insemnare, am un 38 si-un 39 in picioare, insemnand o pereche de pantofi negri diferiti (?), proaspat cumparati si bine-mersi incaltati. Daca ma ridic in picioare păsesc de minune cu ei, cel mare nu-mi sare, cel mic nu ma strange. Si atunci cum o sa vină asta, cum mai pleacă contributia, de jos in sus, plata obligatorie pentru realizarea Quintei&esentei (elementare), adica ce corp astral mai rezultă din mine daca eu am un picior mai mare (inferior) si unu mai mic (subtil), care chakra pică? Să vezi numa', la Aliniere, o sa fiu la coadă. Mostenire, proastă adaptare, devenire precipitată? Mi-am facut-O io cu mâna mea? Mi le-am facut io cu mâna mea, pardon? Nu inimioareleee. Mai pot spera oare la un transport cu Mine cum se Cuvine, mai ajung eu unde trebuie, unde e necesar sa ajung? Unde, cel mai probabil, doresc sa fiu asteptată?

Si mai ales, cate inimioare iubitoare incap pe-un picior subtil si cate pe-un picior inferior, asteptand sa fie poftite pe Poartă la vale?!

7 comentarii:

metana pauper spunea...

subtilizarea miscarii din fizic in metafizic, din chimic in alchimic poate duce la neinceperea urmaririi penale a organelor pe nedrept acuzate de esecuri senti-mentale.

Anonim spunea...

eu zic ca e reclama mascata la firma aia care urla la copănel sa scoata pieptu-n faţă. aici e cu inimioare, e mai voalat.
apoi daca tot le-ai gatit la cuptor, puteai să le descalti inainte. desi, ce-i drept, arata mai mult de parc-ar fi fugite din mâncare. de fapt ce-a fost? felu' hansel, sau felu gretel?

crocolili spunea...

pai sa prind io numa', picior de urmarire penala in aria pessoanala, ca nu stiu ce-i fac! mi-e clar, e foarte bine cu picioarele (mai ales unele diferite!) in doua barci, doua lumi, ca traiu asta creaza confuzie, de-aici Neinceperea Urmaririi. mult, mult Mister

noroc cu inimioarele, c-au stat stavila in fata fierberii si coacerii, in cateva minute iubibilele-au fost coapte si atunci fu felu' inimoare. foarte bune, satioase; de-aia e bine, ca masura preventiva, sa punem inimioare pe tot ce ne supara, rezulta o Rafuire mult mai blanda. nuuu, oraaa25?

Rigel spunea...

Ah! Picioarele...

crocolili spunea...

:))

Anonim spunea...

aolio, am ramas in urma! sa punem inimioara pe rană? daca ma supara ficatu', pac, pun inima pe el, şo, paşol, le amestec bine cu mărar tocat, pun un ou fiert la mijloc până mă aduc la omogenizare şi-apoi mă las pe vine la foc mic, mă dau de două ori peste cap şi mă transform în drob de miel viu, intitulat vasilica, spalat, cu acte în regulă şi abonament la metrou.

crocolili spunea...

abonament care sa-l duca la Liverpool, iar daca il supara pe metrou o calatorie asa indepartata, spre regiuni helesteu, diferite de subpamantul lui, atunci il transfom cu draga Inima intr-un Nautil, sa zicem Chambered Nautilus sau un Nautilus-de-hartie; c-apoi sa zic: daca o vechitura dintr-asta poate si inca mai rezista, pai atunci poate si-un metrou din specia Metrorex; drobul cu mielul viu va calatori in primul compartiment, alaturi de molusca propriu-zisa, opera vie, iar celelalte vagoane, treaba lor, pt flotabilitatea ulterioara, la intoarcere