duminică, noiembrie 14, 2010

Pisica cu două fețe

L-am anunțat azi pe Tropman că trec în vizită pe la el un pic, iar cînd am sunat la interfon l-am auzit întrebînd:
- cine-i?
- Albă ca zăpada! am zis io
- bine...
Ca să vezi cum reacționează unii cînd le sună Albă ca Zăpadă la interfon. Cînd intru în casă, exclamez bravo, tropmane! Ca să nu mai zic că sunt toată în negru ca abanosu! A zîmbit și și-a continuat micul dejun, din care am gustat și eu puțină telemea. Cînd mi-am amintit că mi-am uitat telefonul! Am exclamat fug pînă jos! Și veezi, fii pe fază că mă întorc sub o altă înfățisare! La care a rînjit. Am zîmbit și eu un pic în sinea mea pe scări, gîndindu-mă la geaca de blugi cu care era îmbrăcat, și care sincer, i-e cam mică.
Cînd m-am întors, l-am văzut pe bunul meu prieten fumînd bine mersi pe terasă, A, iată-te...iar el, că așteaptă să vadă cine sunt de data asta. Am zis bucuroasă o, vin cu o surpriză...
- Cine-i?
- Jodie Foster!!
- Wow, ce bine, intră te rog!
Ca să vezi ce previzibil e tropman ăsta, ce-l mai impresionează de fiecare dată această fată (Iris!) din Taxi driver. Oricum! Și numai faptul că aștepta o irisfalsă, și tot l-am găsit emoționat, așteptîndu-mă în casă...

7 comentarii:

Anonim spunea...

uaa, crocolili cu unghii ciupitoare şi ceas sclipitor, strângând pisicile mai ceva ca pe un spărgător de gheaţă înşfăcat de sub pat!

crocolili spunea...

pare sclipitor săracu? că în realitate nu e. iar în ceea ce privește strînsu, le strîng, de gît, săracele, să se unifice, că altfel sunt o unealtă, cum bine spui, periculoasă

Anonim spunea...

nu ştiu cum e cu ceasul, dar toate la un loc par cu totul fatale :)

crocolili spunea...

crocokill bill

Anonim spunea...

să ştii că da! :)

Anonim spunea...

aşaaa, ce mi-a plăcut să revizitez cele două feţe ale pisicei!

crocolili spunea...

îhî, cred că și pisicăle s-au bucurat, de fapt și io, acuma că nu mai e iar nimeni în vizită pot să-mi relaxez un pic mînaa