marți, noiembrie 09, 2010

Siluetă pe crocolili

15 comentarii:

Pisică movică spunea...

Măi, crocolilă, mie mi-e tare frică de poza asta, pencă nu înțeleg cum ai făcut-o. A, și pentru că în general mi-e frică de ciumperci. Da.

crocolili spunea...

chiar şi de nişte ciuperci aşa de mici ţi-e frică? adevăru că-i cam spooky poza, mai bine le înghiţeam fără să le mai fotografiez

oricum! bine-ai venit pe crocolili, pisică movică! :)

Anonim spunea...

mie nu mi se pare că e spooky, doar că le număr şi nu îmi ies şapte şi aşa credeam... câte una pentru fiecare... foarte drăguţe ele, aliniate ca în faţa plutonului de execuţitari

crocolili spunea...

exeînghiţitari :)

dar cîte una pt fiecare ce? an de acasă, pitic, înţelept? cie?

Anonim spunea...

nu se ştie niciodată! deci oricum e cu exe, foarte bine, mor după extensia asta plină de viruşi. poate n-or fi otrăvitoare. căci dacă sunt, atunci poate chiar e bine că a şaptea lipseşte, cine ştie de ce dll am scăpat cu toţii. că veni vorba, crocolili face reclamă la un site cu filme, aşam, mie îmi vâră un pop-up foarte obraznic. ştiaţi?

crocolili spunea...

nu, nici vorbă să fac vreo reclamă pe blogul meu. mersi că ai spus, la mine firefoxu dezactivează pop-up-urile şi nu vedeam. f enervant fiindcă nu înţeleg cum s-a întîmplat. am crezut că counterul e de vină, da nu era, habar n-am. de mult apărea?

Pisică movică spunea...

Mai ales de unele așa de mici, că pot să se furișeze pe lângă mine fără se le observ și să facă bau.

Bine te-am găsit. Să știi că eu o citeam pe crocolili mai demult, dar am observat de curând, adică alaltăieri, că și ea o citește pe pisică și m-am mirat bucurat. Și apoi au apărut ciupercile astea și am vrut să zic.

Pisică movică spunea...

vaaai, adică mai de mult, nu mai demult. Și mai demult, de fapt.

crocolili spunea...

:)

da dacă le puneam pe astea în farfurie?

http://wbrc.org.uk/WORCRECD/Issue%2024/Images/Gyromitra%20esculenta%20.jpg

astea chiar că dau urticarie la creier! :D
da tot nu mă abţin să le dau tîrcoale din cînd în cînd, în enciclopedia de ciuperci

Pisică movică spunea...

Uailei!

am făcut o comparație, dar am șters-o, că era urâtă. Îs speriată. Sper să nu am coșmaruri cu ele.

crocolili spunea...

uite, în semn de nesperietură şi un pic de siguranţă

http://www.jardimdeflores.com.br/sinergia/imagens/amanita_muscaria.jpg

Pisică movică spunea...

îs păcălitoare.

Daaar crocolili e o pisică? Daaa? Ce culoare, ce formă, ce mărime, ce model?

crocolili spunea...

îs pălăritoare :)

nu ştiu ce fel e, aşă că ghici pisică ce-i

Anonim spunea...

uai, nu apărea de mult, apărea de vreo două săptă. dar acum iar nu mai apare :)

crocolili spunea...

bun, ma bucur ca iar nu mai apare.