vineri, august 20, 2010

Poveste de dragoste

Ce fază drăguţă azi în balcon cînd fumam şi eu o ţigară: într-un alt balcon nişte mîini de băiat (!) împătureau frumos nişte haine. Adevăru-i că un pic m-am ridicat pe vîrfuri, ca să-l văd pînă la capăt. Dar degeaba, restul de creatură lenevea altundeva, misterios şi hăt departe. Doar mîinile frumoase făceau treabă, ridicau hainele îndoite de pe uscător, adică mai întîi le bătătoreau între palme să vadă dacă-s uscate, apoi le împătureau chibzuit şi corect într-o stivă. Hainele lui, şi după aia la final, hăinuţele moi şi pufoase, de gagică!

6 comentarii:

Alexandru spunea...

Ce frumoase sint filmele de la "Cinema Crocolili" :)

crocolili spunea...

:) mulţiumesc. adevăru e că am tăiat un pic la montaj, brăţara de argint de la încheietură, că nu mi-a plăcut acel aspect

Anonim spunea...

:)))

Rigel spunea...

Haha! Intotdeauna vedem ce vrem sa vedem.

crocolili spunea...

@rigel: păi tu ce-ai fi văzut, dacă erai în locul meu, hm?

Rigel spunea...

Nu voi afla vreodata. N'am fost in locul tau, necunoscuto:)