vineri, august 29, 2008

Realitate obiectiva realitate subiectiva paper scissors rock


O piatra norocoasa e de la bun inceput ceea ce e? Vreau sa spun chiar de pe vremea cand era singura, cu niciun om la ananghie prin zona? Sau ea s-a desublimat din substanta Ideii ce-a intrat convingatoare in capul meu la foarte scurt timp dupa ce-am zarit-o si ridicat-o de la pamant? Stiu, o sa vii si o sa spui- bine, vreau sa imi intre in cap gandul ca biletul acesta e castigator. Astepti degeaba, o sa vezi ca n-o sa-ti intre. Ideile care intra doar pe nepregatite, cand poftesc dumnealor, se numesc superstitii. Si nu au nimic nimic de-a face cu ratiunea. Decat c-o dau peste cap. Stiu, o sa vii si-o sa spui-deci doar in capul tau piatra asta e norocoasa! O sa te mire cand o sa-ti spun- pai da, tocmai asta-i şpilu

2 comentarii:

Anonim spunea...

în capul meu e norocoasă.
dar numai piatra mea.
tocmai ăsta-i şpilu.

Anonim spunea...

corect :)