sâmbătă, august 02, 2008

La un pas de crocolili

11 comentarii:

Dana spunea...

nu te cre-ed!

crocolili spunea...

dana, tu esti balanta! vrei sa fii prietena mea?

cum sa nu ma crezi:))baga un piciorus, sa scartaie usa

Dana spunea...

mnu stiu ce sa zic :)

crocolili spunea...

poti sa-mi zici in ce data esti balanta
daca vrei. de septembrie sau de octombrie?

Dana spunea...

hahaha
de octombrie, pe 5

si piciorus nu pot sa bag deoarece il am in ghips si nu ies in lume cu el asa

crocolili spunea...

deci in aceeasi zi cu mine, cum ar veni. io-s pe 12oct. imi pare rau ca ai picior de ghips, eu am avut maini in ghips si sigur picior e mai nasol, uf. insanatosire cat mai grabnica. sa poti intra la crocolili fara probleme :) si dupa aia sa te faci prietena ei

Iulia spunea...

crocolili, io sunt pe 11 octombrie! prietena mea vreai sa fii?

Anonim spunea...

Fete din alte zodii si chiar alte genuri primiti?

Tootsie

crocolili spunea...

:)))
ba bine ca nu, iulia!

lu tootsie nu ii place sa i se spuna tootsie, honey, doll, etc. ea e Dorothy Michaels din Southwest General Hospital! o prietena numai si numai a mea imi trebuie mie. tootsie pica, ca are mustatza

Anonim spunea...

o sa fiu prietena cu tine numai daca nu mai esti prietena si cu alte fete

crocolili spunea...

bine