vineri, decembrie 05, 2008

Acuma cum ma mai ia mos nicolae de mana?!

Wuai, am tras o trînta! Mi s-a agatat potcoava intr-o dală si dăi. Direct in palme si-n genunchi. Telefonul a zburat si-n plus si parul. Cum eu, crocolili, sunt tunsa rotund, a saltat ca si cum as fi avut o cascheta. Toata frizura deodata! Deci inchipuiti-va prin ce impact am trecut. Drept urmare am o gaura sanatoasa de piele scrijelita pe interiorul mainii. Ma doare si ma pisca pocitania, uăi hî nu gluma. Mai grav a fost ca am tras ingenunchierea cu rochia neagra primita cadou de la Mos Nicolae. Iar daca mi se rupeau blugii cred ca ma enervam de-a binelea

am revenit pe acest blog al meu in genunchi

(si cum stateam prafuita in rochia neagra, a venit mos nicolae si s-a uitat de sus din picioare la mine sa-mi dea o mana de ajutor. apoi mi-a zis: ce-i cu tine, creatura a pamantului? ce sa fie)

Niciun comentariu: