miercuri, decembrie 17, 2008

Prelungitor pe timp de ger

Care va sa zica asa, frigule. In sensul ca nu stiu ce sa mai inventez pe sub paltonul de scolarită ca sa imi tină de cald pana acasă. Blănuri, băi si saune fierbinti, metri cubi de lână, maini vanjoase in abundenta, late ca lopetile, ghiozdane. Pasesc cu ochii strans inchisi prin frig, toate aceste inventii sa prinda putere si sa ma cotropeasca pe sub palton. Doar, doar...Bineinteles, si un laptop ar fi foarte bun dar nu stiu daca e voie sa imi imaginez un prelungitor in sensul acesta, sa intind coarda chiar in halul halurilor! Locuiesc intr-un orasel, deci nu ar fi nevoie de unul kilometric, a tiny prelungitor would do. Ca desi e laptop- m-a invatat tropman- tot e bine sa stea in priza.
Si laptopul sa stea lipit de burta mea. Si de mijloc. Lara Croft, tomb raider laptop, aproximativ. De mijloc, de zona de frig in general. Iile, care nici nu coboara sub coaste, bluzicile care se ridica peste buric mai non stop, pantaloni de piele sub solduri- trupuşor descoperit, insa incalzit. Si cate si mai cate. Io stiu ca nici nu o sa imi imaginez bine ca oamenii se vor si agata in prelungitor... Ce spuneam?! Ce mama saraciei (wha the fac)?! Tine-ti prelungitorul acasa! Tiganii, că sa-l fure sa vanda sigurantele la fier vechi. Nu-l furati, mă tiganilor. Consumatorii, cat costă, crocolili? Nu costa, mă consumatorilor. Vecinii, ca imi trebuie categorie speciala in tabelul de consum si costuri. Eu mai departe, linistita si incalzita.
Vecinii... pai vecinii sa zica mersi ca nu m-am enervat

6 comentarii:

Anonim spunea...

vreau un prelungitor optic.
să îmi prelungească firul
gîndului pe sistem LAN sau PAN,
între tastatură - receptorul
robotic care îmi va citi
blogul, tvitteru, feisbuccul.

crocolili spunea...

techi ana

Anonim spunea...

croco lili

crocolili spunea...

wide areana network

Mihaela Abagiu spunea...

eu as spune prelungitor de timp e ger(ul)cand pe fondul lui turturos si aschios astepti sa vina odata.. chiar si un ren :D

crocolili spunea...

io de exemplu pot sa vin pe fond sufletesc. ca ren, vorbesc
dar chiar ca interesant spui, mi. ca gerul e format din turturi si aschii