duminică, martie 20, 2011

Cînd a trecut trenul broasca a sărit calul!


9 comentarii:

Anonim spunea...

ai si tu broscutaaaa?aa,da ce saritoare e a ta,a mea e cumincioara,nu si-a rupt inca nici un piciorus.iti trimitem acusica broscuta testoasa pe fb!ce onorata ma simt ca is una din cele doua prietene ale tale,crocolììì!:)

Anonim spunea...

draga crocolili,noi ne-am razgandit,am zis ca nu e frumos sa vada pozica cu testosela toti feisbuckistii,asa ca ti-am facut un post special:
http://mihaeladitoscana.wordpress.com/2011/03/20/broscuta-lui-crocolili/
speram sa-ti placa!:)

crocolili spunea...

e o broscuta cum spuneam, care exagereaza. si uite ce-a patit, c-un picior pe blog cu unu in groapa :D

si eu sunt bucuroasa sa va vad acolo, scaldate in muuulte poze

Anonim spunea...

mariaa miraaabeeelaaa! (picioarele-s creţe de la statu'n gheaţă, dadaa)

Anonim spunea...

ei,eram mai tinerei acolo!trebuie sa stergem neaparat ceva:) si noua ne place la nebunie pozica ta cu pilula.aaa,si aia cu pisicuţ!:)

crocolili spunea...

oare ce reflexe are genunchiul arcuit cînd e pocănit cu ciocănelul de percuiție?

@mihaela: păi am pus și eu ceva. să nu fie chiar în pielea goală contu cu pricina

crocolili spunea...

percuție, scuzare

rux ces spunea...

o broscuta crocolila de invoiosit primavera!

crocolili spunea...

o broscuță de tot rîsu primăverii :D