vineri, martie 18, 2011

Vehicule pe crocolili

Știți butoiașele cu oxigen din pungile de spart. Pe care albinuțe lucrătoare (humain beeings) le pocnesc pînă la ultima suflare! Sorry, alveole, ați protejat cu brio aparatura tehnică fragilă, acum purcedeți să predați cheia și numerele voastre atomice, poftiți la Elemente chimice, e timpul ca șira spinării dumneavoastră să scape de Presiune! Ce ușurare, nu-i așa?! Însă, uimire, un butoiaș de oxigen scapă cu viață din nenorocire! Deși, cînd te gîndești, doar pentru-a fi sortit să plîngă (în surdină!) camarazii împușcați.
Oh (dar pe final!) și viața lui se terminăăă, căci își transportă singur harakiri-ul printre rînduri, unde, umblînd înceet înceet, depune în semn de unitate ultima amintire din flămînda stare de agregare- o picătură de sînge oxigenat pe fiecare atriu stîng de butoiaș, cărînd în spatele însîngerat resturile CO2 din fiecare atriu drept de butoiaș, visînd cu ochișori aproape stinși sublimul Plan al pungilor de spart- în fiecare piept de butoiaș un gaz și o țeavă de eșapament..

26 de comentarii:

Anonim spunea...

am să-ncerc cu celule de portocale roşii, să văd cum ţîjnejte ultima picătură de sîng.

rux ces spunea...

parc-as mai avea pofta de pungi de spart, ca sa treaca nevroza de primavara...

Anonim spunea...

hiii!crocolìì,mie imi plac asa mult pungile cu bule incat atunci cand merg sa-mi cumpar eletronice si vad ca is in lipsa le returnez inapoi iar in cutiile unde le gasesc le iau cu mine si returnez electronicile inapoi.tare draguti is vanzatorii astia!zau!:))

crocolili spunea...

jesus! B-u-l-e! nu butoiașe și camionașe și alveole și săculețe! na, nu mi-a fost pe limbă :D

@ruxces: eu aș vrea o singură Bulă uriașă, să mă arunc așaa, de la mare înălțime pe ea

@ora: sîng cu sîrg să țîjnejte :D

Anonim spunea...

mîi crocolìì,ti gasii pi feisbuc!hihii:))trimis cerere.nu de casatorie,din ailalta!

crocolili spunea...

:)) ăi hăi, am și uitat de cont săracu, era simpatic fără prieteni, așa, plutind în neștire

Anonim spunea...

cred ca ce fain era sa pierzi gramad de vreme pe fb numai cu tine,singur-singuric :)) desi cred eu ca mai ai un cont,dap..asa cred :))

crocolili spunea...

:)) yesi-yes

Anonim spunea...

asa....dupa lungi cercetari cred ca mataluta esti croco baus!ghicit-am au ba?:))ziii,ca mor aicisa di nerabdare!am studiat manutele si coafura si cred ca te-am ginit!cred..:)

crocolili spunea...

de nerăbdare nu se piere! :D

Anonim spunea...

esti croco baus si nu vrei sa-mi spui :( si stii mai multe tu,sunt sigura ca fetita aia esti intocmai tu!p.s.daca-mi zici,iti fac rost de o broscuta in guospadaria ta,ca de aia n-ai :)

crocolili spunea...

:)))) am căutat-o pe facebook, nu sunt io, cum sa fiu io? tu așa ai crezut, că e singura mișcare pe care am făcut venind din realitate în mediu virtual? că mi-am schimbat numele mic din baus în lili? deci nu sunt io din păcate :)

Anonim spunea...

vaileuuu!deja m-am facut de cacao:) i-am scris tipei un comentariu.uofffoff,ce dezastru!bineeee,nu ne lasam.mai cautam!;)

crocolili spunea...

:)) căutăm, căutăm numa să ne confruntăm rezultatele înaintea de lăsarea unui comentariu

Anonim spunea...

ei,si tu acuma!prima i-am trimis cerere,ea draguta a acceptat.repejor ma uitai la pozici si cautat.si vazui fetita slabuta,cu par scurt si manute cu degete lungi si subtiri.si am zis,hait!asta e.da ea cica zice ca nu e.acuma sa ne ierte,dar asa e o fetita tare simpatica.oricum sa ne dai macar un indiciu:) aaa,si fetita aia m-a mai indus in eroare si pentru ca avea printre prieteni pe cineva cu blog pe wordpress,intelegi tu acumica de ce m-am pacalit?

crocolili spunea...

clar că înțeleg! slăbuță, wordpress, păr scurt!

dă căutare după "mai în vîrstă" și "păr nu așa de scurt!"

crocolili spunea...

of, iertare iertare! blogărița crocolili era singurul cont...deci căutările pot fi întrerupte

Anonim spunea...

:))) of, n-am apucat să zic eu prima!

Anonim spunea...

:)) oricum eu tot is sigura din ce in ce mai sigura ca tu esti croco baus!ora si crocolili nu cumva sunteti surori?ca asa va mai place la amandoua sa nacajiti lumea :( m-am suparat,nu mai dau broscuta :) si asa ar fi plans porcusorii!

Anonim spunea...

acuma mi-a venit alta idee,ma duc sa vad ce prieteni are ora pe fb.:))

crocolili spunea...

uite cine vorbește de necăjit.păi nu tu mă necăjești pe mine că aș fi croco baus? uite, pregătesc eu o broscuță surpriză, cum adică nu mai dai broscuța? dai!

ia să vedem, ai ora bună pe facebook? că dacă ne luuuam după crocobau-ul

crocolili spunea...

te-am văăăăzut, mihaela! și mi-a plăcut de tineee

Anonim spunea...

te-am vazut,mi-ai placut,crocolìì!multuuuumesc frumos!o am pe ora aia buna ca am vb cu ea!o sa expediem broscuta cat de curand.e o testoasa mica,mica,mica adoptata de pe o plaja cubaneza :)

crocolili spunea...

e a-de-vă-ra-tă?!?!

Anonim spunea...

cine???broscuta sau ora?:)

crocolili spunea...

broscuta, sigur. de ora stiu ca e doar in Imaginatie