joi, martie 10, 2011

Pe urmele lui crocolili

12 comentarii:

Anonim spunea...

vai cât de frumoos! crocolili, tu încapi într-un medalion de-ăla care se desface.

crocolili spunea...

care stă tot timpul desfăcut, că mă strînge :D

Pisica movică spunea...

tuuuuuu de unde ai un pardesio aşa frumoso! vreau să fie mio! o să vin pe urmele crocolilei şi o să-l fur, ca să-l posed în posesia mea şi numai a mea!

crocolili spunea...

ca să-l posezi în posesia ta e foarte distractiv! ia-l!

ana pauper spunea...

aaa, cizmulițe și pe la tine :D

Anonim spunea...

ce frumooos!pardesiu incaltat!chiar ca nu am mai vazut niciodata :))

crocolili spunea...

l-am dresat să-și ia singur Tălpășița

vezi ana, cizmulițele astea pot să mi le bag in buzunar înainte să intru în apă filipină

Pisica movică spunea...

Lăsați pardesiul să vină la mine și nu-l opriți!

crocolili spunea...

merge incet iiincee eet, mai incet decat Dr House chiar, asa ca al tau e!

rux ces spunea...

cizmulitele sunt de mancat?!
:)

crocolili spunea...

cred că alunecă pe gît foarte tiptil

jachete spunea...

foarte fain pardesiul :D