joi, martie 24, 2011

Inelul și frica din oasele unui șoricel

Numai ce văd că vine speriat spre mine un șoricel și-mi spune "Crocolili, tu pentru cît ne-ai mînca?" Of. Las la o parte juliturile de pe inelul meu în formă de lacrimă (măi, cineva își ascute săbiuțele în brîul de argint care susține secreția din ambră galbenă, rășină fosilă, iar eu una o să aflu), îl ridic pe șoricel de pe mochetă pe deget și-i zic "Păi pentru nimica în lume". Apoi îmi pică și fisa (hai că nu pe inel!) și mi-amintesc c-a tot răsfoit o carte cu 808 pagini, deci cam știu ce strămoș i-a băgat așa frica în oase. "Hai nu mai fi speriat, vrei să-ți prind o muscă și apoi pentru un forint să te fotografiez cu leșul pe limbă?" El înțelege și rîde, semn că m-am strofocat cît de cît bine să imit strămoșul din carte. Ne-ndepărtăm, tam tam-ul tatei, zgomotul de mitralieră, cuvintele se prăbușesc pe coala albă de hîrtie, unele după altele, cuvintele cu care el n-are nicio legătură, nici n-a avut, nici n-o să aibă. Oricum! Cîine ghiaur, micuruțule, pișpirica ta țară ofticoasă are necazuri, cineva îmi julește inelul...

10 comentarii:

rux ces spunea...

mi-a placut strofocarea :)
(vreau si yo sa-i sopotesc ceva micurutului)

crocolili spunea...

nu mă așteptam, să aibă și micuruțu soarta norocoasă a unui deșert mititel și să i se șoptească ce-i de șoptit! :)

rux ces spunea...

ca sa vezi, ca sa vezi :)
(hop, de unde vine norocu')

Anonim spunea...

ahh,ce poveste induiosatoare!tu ai mai vazut vreodata un soricel plangand?eu zic ca tare e frumos desi nu am zarit nicicand :))

Anonim spunea...

cu leşu muscat pre limbă călcând :( săracul, ce visuri americane!

crocolili spunea...

norocu vine de la aristocrații unguri :)

@mihaela: și eu cred că e frumos

@ora: sau cu Leș Tolstoi, și atunci vise ruse, ca să zic așa :P

Greiere spunea...

whoa! frica si inelul din oasele unui soricel. :)
ce ne-a mai placut!

crocolili spunea...

hei, greiere! bine-ai venit pe crocolili

mă bucur că ți-a plăcut. e drept că greierii să cînte se freacă de piciorușe? :)

Greiere spunea...

bine v-am gasit cu drag!

daaa. :)) numa' cand au nervi. sau cand ii apuca inspiratia, caci au nenumarate portative desenate pe ele.

crocolili spunea...

și cînd pun picioru-n prag, parcă văd :)