luni, septembrie 08, 2008

White girls can't jump


crocolili si-a dat demisia azi!
draga de ea va pleca spre un oras mic si linistit unde va deschide un magazinas, unde va gati pentru prima data, unde va naste 7 copilasi, unde va citi carti pline de intelepciune, unde in curte va avea un balansoar, unde urcata pe acoperisul casutzei va asista la apusul soarelui Tata invelita intr-o patura ca indienii pueblo, unde va fi vizitata de vulpite dornice sa fie frumos imbracate. e un pas mare pentru o fata neserioasa
bafta, crocolili!

:)

9 comentarii:

Iulia spunea...

crocolilule, vorbesti serios? mi se pare ge-ni-al! sper ca nu ma amagesti, pentru ca daca nu erai pana acum (desi erai), acum chiar ca esti my role model! deci dintre care eu ma chinuiesc sa imi conving si anume jumatatea sa facem exact asta! sa vindem tot, sa ne mutam in orash mic si linistit, sa facem copii si fotografii, sa punem dulceata si lolita lu' kubrick la dvd! bafta crocolili! in ce oras te muti, ca vin si io. serios! sa nu mai zica lumea ca acolo, cu cine te imprietenesti? noi avem sfarsitul anului deadline. de relocare, nu de imprietenire.

crocolili spunea...

iulioco, ce mi-ai mai ziiiis!
absolut ca vorbesc! fix dupa ani si ani de umblat prin lume, crocolysses revine la radacini. revine cu multe bagaje, de cunostinte si nu numai! io ma mut in inima-ardealului, si daca vrei sa vii, iti zic la ureche ce oras :D si dupa aia va astept! ca de exemplu dulceatza am putea pune impreuna. ar fi mai usor

ma bucur tare ca esti de-acord cu mine. si ca mi-ai zis frumos :)

Dana spunea...

m-am topit :)
bafta, crocolili!

Anonim spunea...

lilico? :)))
iooooi. m'ai emotionat, ia uite.
trebuie musai sa lasi adresa si sa trimiti (musai de 2 ori) regulat carti postale din orasul ardelean.

e rost de corespondenta scrisa! :))
pup tare si apasat lilica.

crocolili spunea...

dana, vii sa ma vizitezi? haide

ce razi, zdrungo?:)) vezi ca ma duc, pana la urma ma duc. scriu carti postale frumoase, pline de aer curat si stradutze pustii. o sa vezi tu ce-o sa-ti placa. te pup si eu frumos inapoi

Anonim spunea...

viu cu bratele pline de bunatati!

crocolili spunea...

io mi te imaginez micuta ca ellen page

in general mi te imaginez asa, nu cand te vad venind cu bratele tale mici pline de bunatati:) vino cu ele goale, ca am eu grija sa te servesc copios

e foarte ciudat daca tu de fapt esti inalta, cu parul lung

Anonim spunea...

inalta sint, cu parul lung nu prea mai.
dar doamna nu se cade sa vin asa, cu mina goala! :)

crocolili spunea...

anonimule, deci asa :)