luni, iunie 01, 2009

Pinguinul, ursul, caisa si broasca testoasa care ne tine pe toti in spinare cu rabdare

Azi de 1 iunie am mancat doua indiene, mărul de ieri (inghetase acolo de singuratate), am sters praful in gospodaria cu animale, din multime l-am ascultat pe intelept la ora de ceai, pe-o strada subtire din univers i-am zis unui pinguin ca daca vine spre mine ii ofer un joben subtire si foarte lucios. Acum, in interiorul samburelui de caisa e foarte intuneric si nici locuri nu se mai gasesc la ora asta. Ursul se preface c-asculta muzica jazz.
-ursule, uita-te un pic la mine cum imi intind aripile in vazduh

5 comentarii:

ana pauper la bere spunea...

ursul chiar ascultă jazz. pe cuvînt.

Ira-Pira spunea...

Ursul ala chiar face yoga. cred ca a mancat tot "jazz-ul". parol

crocolili spunea...

io acuma m-am trezit pe 2 iunie si toate-s naruiteeee

Anonim spunea...

Ba asculta Landser toata ziua ("And the brown teddy bear / Guarding bravely by your side / When the untermenschen come / Through the cold & blackened night").

crocolili spunea...

Landser? trupa neo-nazi interzisa in germania???