marți, august 04, 2009

VanVeen

Apropo, licuricii te ard cand se lovesc de tine?

8 comentarii:

Anonim spunea...

saracii, nuuu maa, nu te ard, sunt reci, metalici. si daca ii inghesui in cutii de chibrituri nu zic nimic.

crocolili spunea...

nseamna ca daca ai visat licurici metalici intr-o cutie de chibrituri calda atunci se coace o ambitie in tine ca de maine te pui pe tigari electrice. si renunti la chibriturile toxice pe care le fumai cand erai mica, cand te jucai de-a Femeile, sau Mamele

Anonim spunea...

nuuuu! pur si simplu te lasi de fumat si incepi sa bei ceai! ceai de lotus de la greenfield: ia tigara cu mana! eu cand eram mica ma jucam de-obicei de-a cutremurul, nu de-a femeile si mamele. in schimb am fumat foarte multe betisoare parfumate. rezerve de ambipur sau glade n-am fumat dar era una de bambus si orhidee la care m-as fi dat doar ca n-am stiut cum sa ma prizez la priza si-am lasat-o acolo- perete, pana a tusit motanul.

crocolili spunea...

sau sari direct si fumezi in pozitia lotus!

la mine in organicism sunt roiuri descrise de chibrituri, iarba inalta din spatele blocului, de fapt maduva spinarii ei, paie de pe ogoare; betisoare parfumate, nu, da buna idee, as dori cu aroma de naftalina, acetona sau petrosin. as tusi si eu, da s-ar merita. extaz!

Anonim spunea...

pentru aromele la care Aspiri tu nu se foloseste betisorul ci punga! desi cred ca si din sticla originala merge...

crocolili spunea...

cocalili :(

Anonim spunea...

şi am mai venit umpic în vizită...

crocolili spunea...

aici unde ma jucam eu de-a femeile :)) ce caraghios suna