luni, august 31, 2009

Ce-as fi io de prin casa mea

Pai ce-as fi io de prin casa mea? As fi in primul rand un pahar rece de apă plată, care sa umple la modul călduț mica si marea curbură a stomacului, vreau sa zic in semn de ospitalitate cand dai (Tu) sa intri, as fi burta rotundă din minilemn a celei mai mici dintre matrioskcele aliniate, as fi din casa mea toarta ibricului cu buline, sa functionez pentru ea ca un braț in semn de prietenie, mai ales ca i-am spart bolul pe fundul căruia in care isi facea veacu', as fi la o adică si bolul spart pe care il pastrez bucată cu bucată inchis langă un set de cărti, as fi din casa mea un Raft din dulapul plin cu multe trebuincioase mie, sa zac toata ziua la soare (?) si sa ma imbat in nestire cu mirosul de lemn inchis intr-un dulap cu rafturi&lucrusoare, as fi din casa mea pensulița roz dintr-un borcanas de oja unsuroasă si greoaie, insă as fi ceva si din casa altcuiva, a lui troppman de exemplu! Ca am fost pe la el si am dat (din greseala!) de Spuma de ras albastră gillete, cea mai fină si pufoasă substantă care se poate lipi de masca (persona) noastră dotată cu obraji gingasi! In incheiere, as tot fi ceva de prin bucatarie, o bomboană cu portocale si rom, un sac de bomboane cu portocale si rom, o feliuță densă de chec, 7 feliuțe dense de chec, un plic de After Eight, un set de gume hubba bubba, un...dar inainte sa rectific: nicio incheiere! Aici in bucătărie am atîtea si atîteaaa sa fiu...pînă mă pun complet&copios la Cale sa-mi contin toate punctele de acumulare, blogul crocolili, acest spatiu topologic, va clocoti (va zbârnâi, cu alte cuvinte) de multimi deschise. Sa intre!

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu aş fi oricare din spumantele de la baie, oricare din condimentele sau ceaiurile sau cafelele de la bucătărie, oricare corcoduş din faţa geamului. Ce nu aş fi: faianţa din dreptul aragazului, cizmele claustrate în dulapul din balcon, gresia pe care stă castronul motanului. Dar să fii castronul motanului e cel mai bine.

crocolili spunea...

vai, chiar ca! gresia din dreptul aragazului, ce calcar calvar. da sa fii o mustata de motan matasoasa, yami!