duminică, martie 25, 2007

It shoot pee a laugh, margareto

Auzi? Tu asculti Camera Obscura? In special piesa aia Tears for Affairs. Stii, voiam sa intreb, de fapt eram curioasa. Cum te comporti cand asculti piesa aia?
Eu una ma simt influentata din capul blitzului...ca sa ma cliseizez un pic. Dar de regula, impactul cel mai puternic il are cand sunt singura. Atunci imi vine sa, imi vine s-o rog sa cante la nesfarsit, sa nu se mai termine, sa play on and on, sa tot povesteasca despre shedding tears. Cand zice look me in the eye, se realizeaza primul exercitiu de imaginatie, primul pas spre parasirea realitatii imediat inconjuratoare, il privesc pe spectatorul invizibil, il privesc cu forta, imi investesc culoarea ochilor cu un fel de hipnotizare speciala. Hey, I'm taking an interest here!
Asa, cand zice look me in the eye, ma declansez la inceputul camerei, zona fara covor, misc din solduri, le azvarl in exteriorul cercului fiintei mele si precis fac vreunul din semnele mult prea folosite in actiuni dinamice si ritmate, il pun pe spectatorul invizibil sa nu se joace, la o adica il silesc...sa se uite in ochii mei. Oh, stupid little thing
Si cum vocea tipei urca usor, ca un ridicat din umeri la finalul anumitor versuri, atunci ma rasucesc si eu pe calcaiele imbracate in ciupici, cu intentia unui usor avant autosuficient. Valsez, alunec...pe parchetul melaminat (laminat).

Piesa asta ma face sa ma simta caraghioasa. Imi place cum ma face sa ma simt whisper-ul, dont cry-ul, imi place cum ii raspunde o alta voce primei vocii You had to drive-I didn't want to.
Si cu siguranta sunt eu, vocea tipei e a mea. Tipa e micuta si imbracata o idee traznita, traznit, scuze. Si canta pentru cativa prieteni, o face mai mult razand, ei o indragesc, in principal Tp. Tp chiar o adora, ea se cam refera la el cand zice I’ll take an interest in Illustration It should be a laugh Your words are with me still They whisper in the grass
E genul ala de piesa ticaloasa care te face sa visezi instant, genul ala de piesa cu tarif special care te transporta intr-un anume loc, bar special, cu anumite companii care inseamna ceva in viata ta, piesa catalizatoare de cochetarii narcisiste.

CLIŞÉUL este o imagine fotografică negativă (pe peliculă de film sau pe sticlă) obţinută în camera obscură şi după care se face reproducerea fotografică. Camera Obscura e cliseul meu, declansatorul si sustinatorul dedublarii mele, e sosia mea initiala. E copia pe care o copiez. Eu sunt reproducerea ei in realitatea domestica, garsonierica, bulevardul mihai bravurica

Vai de mine, a inceput Ever fallen in love si Nouvelle Vague! I love this song, i love it, i love it, i love IT, i loooov

-Pune-ti castile! Adica acum!
-Adica sa iubesc piesa la casti? Mi-e imposibil, imposi, impo, imp, im, m, m

Niciun comentariu: