joi, martie 08, 2007

cati km au trecut?

E ziua internationala a mamei de langa mine. Pe biroul ei sta un buchet de la o tiganca locala, tanti Geta care vinde si garoafe, peste drum de primarie. Vinde flori pentru mamici de pe vremea serbarilor mele, le vinde si acum, vinde si pentru fete, pentru amante, pentru sefe, ea nu face discriminari. Ziua internationala si bataia ei de inima. A mamei.E ziua ta mamicoo, in dar ti-am adus inimaaa si creeede-ma mamicoo nimic mai frumos nu se putea. Am vrut sa-ti culeg o floareee, un mic trandafir luminos...si mai departe nu reusesc sa ajung, ma inghesuie gasca de pici si picimance grabiti, o gramada de perechi de maini. Vad ca doamna mea educatoare lipseste, in schimb sunt altele, frumoase si tinere doamne educatoare care au terminat pedagogicul din Mures. Mamele lor ne-au fost noua educatoare, ne-au dat puncte rosii si ace de gamalie ca sa le agatam in piept. Acum nu mai sunt stelute din hartie creponata.
Am uitat cum se decupeaza inimile de hartie. N-am foarfeca buna, nici plicul pentru ea, n-am nici carioci sa le colorez suprafata. Macar am emotii. La telefon, cu mai putin merit de lucru manual, dar cu acelasi entuziasm.

Niciun comentariu: