miercuri, martie 07, 2007

candva am fost un weakend

Am dormit. Am visat ca mi-am recuperat povestea lunga pe care am scris-o candva. Azi dimineata, era devreme, am visat ca mi-am luat o camasa cu flori mici, rosii. Dar odata ajunsa acasa, ma razgandisem. Era un corset de fapt si nu-l voiam.
Am dormit mult. Nu inseamna nimic special, e ca am stat singura weekendu asta.
Imi vine sa zic : pe degetele mele se catara un copil. Un copil in miniatura. Ma gadila. Ma concentrez la tastele pe care le ating cu o constiinta materna, incerc sa gasesc cuvinte din litere cat mai vecine. In aer literele sunt asezate intr-o pur si simplu alta ordine.
Sunt vulnerabila. Nu stiu daca deep inside sunt superficiala sau sensibila. Stau intinsa in pat, inchid ochii si nu imi inchipui nimic. Uneori imi simt obrajii atinsi. Cateodata iti doresti sa se schimbe ceva si iti imaginezi cum o sa te invaluie schimbarea.
Ce liniste! Parca stau toate in loc. In locul meu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

... in locul tau cuvinte... cuvinte care te contin... te contin, in loc... in locul tau...

crocolili spunea...

ma (con)tzin ma (con)duc in primul anonim