joi, martie 15, 2007

frumoasa si lenesul

Iti mai ia mult sa ma convingi ca-s frumoasa? Aproape c-am amortit, aproape ca m-am plictisit, indata o sa incep sa ma incrunt si o sa-mi zboare sperantele din ochi, ca niste fluturi eliberati si sictiriti. Nu vreau sa ma incrunt, nu vreau sa ma stric singura dar nici mare nadejde in tine nu-mi mai pun.
Nu vreau sa ridic oglinda, stau incapatanata si pironita de privirea ta intoarsa intr-o total alta parte, agatata in alte fisiere, masuratoare de alte notiuni si clase, inrobita de diferite task-uri. M-am pironit singura, bravo. M-am tras singura de maneca si m-am avertizat sa stau locului, daca nu vreau sa am de-a face cu mine, cu tine, pardon. M-am ascultat, m-am subordonat in asteptarea poftei si placerii de frumos. M-am nemiscat singura de emotie, de bucurie ca incepi sa ma convingi si sa tragi cele mai infailibile concluzii. Sa tragi de ele ca de niste elastice si sa te intinzi la nesfarsit. Si sa agati concluziile si schitele intr-o historyeta. O scriere apocrifa, amestecata cu desene, note, schite si maimutareli, o scriere ce-o sa devina legenda.
Nemiscata si nesortita privirii tale, eram bucuroasa, eram fericita c-o sa fac parte dintr-o legenda. Rabdatoare, ca o sa fiu admirata, incremenita asteptandu-ti ochii care sa dea drumul povestii am inceput sa amortesc, prinsa in cercul vicios al asteptarii.
O sa-mi inchid indata ochii de atata imobilitate si o sa mi se duca pironeala pe apa sambetii. Dar ma duc si eu cu ea. Decat sa raman nefixata, mai bine stau pluta cu ochii atintiti in soare si ma las dusa de curs. Sau incearca totusi, sa dai curs admiratiei tale fata de mine si porunceste-mi calitatile. Fa-mi un bine.
Adorm, simt cum mi se inchid ochii. O sa pic, o sa ma rastorn in pat, ghemuita. O sa ma admiri atipita? Cum? Interes din partea mea n-o sa existe, iti dai seama. Dar ce farmec o sa mai aiba? N-o sa mai vad cum, devenit pe deplin convins, te impresionezi, ma impresionezi, pardon cu cat sunt de draguta delicioasa delicata deh.
O sa dureze la nesfarsit, o sa te hotarasti ca-s draguta cand o sa fie prea tarziu. N-o sa-ti mai ramana nimic de convins, de privit, iar de mintit nu vreau sa ma minti. Buhaiala, parul rar si santurile de pe frunte o sa-ti capteze interesul, cu siguranta, dar n-o sa fie nicio placere in indeletnicea asta. Tenul meu zbarcit si ochii incrustati de riduri o sa-ti cada ca o greutate pe picioare. O sa-ti cada peste decizie si o sa ne ducem amandoi la fund, tu desemnat ca partea cea mai vatamata, cu unghiile de la picioare invinetite..eu bosumflata si ofilita de nestiuta frumusete
Asa-ti trebuie
pardon
Asa-mi trebuie
(langa un lenes, mori de uratenie)

Niciun comentariu: